« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Znate li što je radno pamćenje? Jeste li se ikada zapitali na koji način ljudski mozak upija i pamti informacije iz svakodnevnog života? Ako vas dodatno zanimaju odgovori na ova pitanja, ovo je pravi članak za vas!
13.ožujka 2024. u 2. a razredu održana je veoma edukativna radionica pod nazivom „Vježbe radnog pamćenja“.
Voditeljica radionice bila je profesorica biologije Mirjana Gerdijan Vranich.
Na ovoj radionici učenici su najprije bili upoznati s pojmom pamćenja te su naučili njegovo značenje. Nadalje, kroz brojne igrice isprobavali su različite načine pamćenja te su pokušali otkriti na koji način naš mozak pamti događaje i situacije iz svakodnevnog života.
Učenicima se najviše svidjelo kada su na temelju prikazanih slika, koje su predstavljale određene pojmove, morali zapamtiti što više pojmova te ih potom u zadanome vremenu napisati na papir.
Bilo je tu još dosta zanimljivih igrica i tehnika pamćenja poput tehnike grupiranja i tehnike pamćenja po načelu sličnosti.
Svrha radionice bila je osvijestiti sudionike radionice o važnosti treniranja vlastitog uma te da ne zapostavljamo svoje mentalne vještine.
Nažalost, u današnje vrijeme ljudi sve manje razmišljaju vlastitom glavom, umjesto toga provode vrijeme gledajući tuđe živote na društvenim mrežama.
Iako na prvi pogled umorni i nezainteresirani, učenici su uspješno izvršili sve zadane zadatke i proširili kapacitet svoje radne memorije kao i trenirali svoj najmoćniji alat u povijesti čovječanstva - mozak.
Čestitke učenicima na sudjelovanju i profesorici na organizaciji radionice.
Radionicu komentirao: Vedran Patajac