« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Volite li gledati filmove? Smatrate li sebe ljubiteljem filmova? Ako je vaš odgovor da, onda ste na pravome mjestu.
Naime, u ponedjeljak, 11.ožujka 2024. u našoj školi, u okviru programa Tjedan mozga održana je filmska radionica na kojoj su sudjelovali učenici 3.B. razreda.
Organizatorice radionice bile su knjižničarka Gordana Radetić-Berić i profesorica hrvatskog i talijanskog jezika Mirjana Ilić Budicin.
Predavač, to jest, „glavna zvijezda radionice“ bio je svestrani, simpatični i izuzetno glazbeno nadareni učenik 4.D. razreda Andrej Burazerović.
Naime, Andrej je održao predavanje uz prezentaciju pod nazivom „Osnovna filmska terminologija“ u kojoj je objasnio temeljne sastavnice jednog filma te kako se filmski rodovi dijele prema trajanju prikazivanja i prema sadržaju. Zatim je pobliže predočio koja su to osnovna izražajna sredstva filmske umjetnosti i kroz cijelu prezentaciju i prezentiranje ostvario je odličnu komunikaciju s publikom. Razgovaralo se o raznim filmskim žanrovima te su se iznosile vlastite preferencije.
Na kraju prezentacije analizirana su dva filma i pokušala se odrediti njihova tematika i problematika kojom se bave kao i temeljna poruka.
Prvi primjer filma koji je predstavljen bio je film „Mucica“, snimljen u Hrvatskoj 2012. čija je glavna tema pretjerana zabrinutost roditelja za djetetovu sigurnosti kroz koju sami roditelji stvaraju nepotrebne probleme kao na primjer: svađa na ulici, bliski susret s policijom i druge neugodne situacije.
Drugi film koji je analiziran bio je „Disconnected“ koji su snimili učenici naše škole (članovi filmske grupe „Mississipi“: Andrej Burazerović, Nina Majher, Alessia Matika, Rebeka Orbanić i Stella Rodinis.)
Glavni problem kojim se film bavi je izoliranost djece zbog nedostatka socijalnog kontakta, a kao glavno rješenje nudi se podrška i razumijevanje roditelja i bližnjih ljudi iz obitelji.
Na kraju radionice moglo se izraziti mišljenje i zadovoljstvo filmom „Disconnected“.
Svrha radionice bila je potaknuti učenike na gledanje filmova te na iznošenje kritičkog mišljenja o određenim temama, ali i probuditi kreativnost kod samih učenika.
Tko zna, možda se baš među nama krije nova filmska ili redateljska zvijezda? Radionica je uspješno odrađena!
Čestitke svim učenicima i profesorima na sudjelovanju i organizaciji radionice! Velike pohvale!
Komentar napisao: Vedran Patajac