« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici trećeg razrede opće gimnazije su 23. i 30. siječnja 2024. sudjelovali u prvim radionicama Čitateljskog kazališta u organizaciji Gradske knjižnice Matije Vlačić Ilirik Rovinj – Rovigno u pratnji knjižničarke Gordane Radetić – Berić i profesorice hrv. i tal. jezika Mirjane Ilić Budicin.
Voditelji radionica bili su prof. Sanja Lađarević i Milan Medak , sveučilišni dramski pedagog.
Cilj dramskopedagoških radionica čitateljskog kazališta (tzv, readers theatre ) je potaknuti dubinsko čitanje, doživljajnost i razumijevanje literarnog djela, slušanje, timski rad, suradničko učenje, kreativnost, komunikaciju, samopouzdanje i sigurnost za javni nastup.
Scenarij i režija izvedbe obuhvaćala je prvi dio djela Jacques ili pokornost, Ionescove apsurdne drame (naturalistička komedija) koji je nadopunjen i prilagođen za takvu izvedbu.
Učenici su tijekom ovih radionica naučili što je čitateljsko kazalište i koje su prednosti takve vrste kazališta.
O tome kako su doživjeli ovo novo iskustvo, svjedoče njihovi komentari:
„ Zabavno, zanimljivo, dobra energija tijekom cijele radionice, simpatične igre i voditelji, pozitivno okruženje…“
„…Jako mi se svidjela pozitivna i razigrana energija dramskih pedagoga. Igre, tj. zagrijavanje vrlo zanimljivo i zabavno. Odlično prenose znanje (na poseban način); atmosfera odlična, puno se može saznati i naučiti…“
„Bilo mi je lijepo i zabavno zbog zanimljivog načina predavanja i energije predavača. Veselim se sljedećem satu kada budemo podijelili uloge i budemo glumili, mislim da će biti zabavno…“
„Najdraži dio mi je bio kad smo čitali tekst. Jedva čekam buduće radionice.“
„Meni je danas bilo baš lijepo i zanimljivo. Na početku nisam znala što ćemo raditi, ali kasnije sam se oduševila. Jako su mi se svidjeli predavači, njihova energija i način na koji su nas uključili u sve aktivnosti. Najdraže su mi bile igre s povezom te mi se jako svidio kraj, tj. kad smo čitali i glumili i htjela bih da nastavimo s glumom jer me baš zanima. Ovo je bilo jedno novo i zanimljivo iskustvo i veselim se daljnjim satima u knjižnici s predavačima.“