« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Monkodonja, 22. listopada 2016.
OVAKO bi pisalo u „Glasu Istre“:
30 (od 43) učenika 1. razreda rovinjske Srednje škole (opće i prirodoslovno-matematičke gimnazije) Zvane Črnje, u sklopu nastave geografije, bilo je na arheološkom lokalitetu Monkodonja, gdje su usvojili znanja i vještine iz orijentacije i rada na topografskoj karti.
Terenska nastava iz geografije 1. a OG i 1. b PMG
Monkodonja, 22. listopada 2016.
OVAKO bi pisalo u „Glasu Istre“:
30 (od 43) učenika 1. razreda rovinjske Srednje škole (opće i prirodoslovno-matematičke gimnazije) Zvane Črnje, u sklopu nastave geografije, bilo je na arheološkom lokalitetu Monkodonja, gdje su usvojili znanja i vještine iz orijentacije i rada na topografskoj karti. Roditelji su učenike doveli do parkinga u Kukuletovici, a učenici su se pješke vratili kući. Usput su posjetili geološki spomenik prirode - kamenolom Monfiorenzo (Cave di Monfiorenzo), popularnu (?) „Fantaziju“. Terenska je nastava trajala od ranih jutarnjih sati (8.30) do vremena za obiteljski ručak (14.30).
OVAKO je to opisala jedna učenica 1. b razreda prirodoslovno-matematičke gimnazije:
„Sama ideja za održavanje nastave u prirodi jako mi se svidjela. Mislim da je puno učinkovitija i efikasnija od uobičajenog održavanja sata. U svakom se slučaju bolje pamti na osnovi viđenog i doživljenog. Zadatke koje smo trebali rješavati u grupi bili su zanimljivi i za nas izazov. Smatram da bi ovakve nastave trebalo biti što više. Ova subota nikako nije bila uzalud potrošeno vrijeme - naprotiv.“ Lucija Ć.
OVAKO je to opisalo dvoje učenika 1. a razreda opće gimnazije:
Sve je bilo OK i super, osim kad sam vidjela/o oc(i)jenu u e-dnevniku koju sam dobila/o. Napomena nastavnika: Ocjena je negativna.
Ostalih 27 učenika nije izrazilo svoj stav, iako ih je nastavnik zamolio da („no or with name“) napišu što misle o ovakvoj nastavi.
Na naš upit nastavnik nije imao nikakvih komentara - znakovito, ne? Jadan jedan on...
Novinarska sekcija „No secrets“
(We know all about Alice in wonderland - who's Alice? He is, don't you recognize her?)